Monday, September 08, 2008

~~~ sigh ~~~

Bismillahirahman nir rahim..

Sekadar luahan hati…

Kenapa bila orang memerlukan bantuan kita, kita akan cuba membantu
Tapi bila kita memerlukan.. tiada pula yang datang membantu
Pelbagai alasan diberikan
Ya Rabbi… bukan ingin mengata sesiapa.. ini hanyalah luahan hatiku sahaja..
Ya Rabbi.. tidak kira apa pun yang berlaku
Aku memohon kepadaMu.. dengan kasih sayang dan ihsan Mu..
Berilah aku kekuatan..tabahkanlah hati ku sehingga hari pertemuan kita
Ya Rabbi..
Sesungguhnya biar sesepi mana pun diri ini,
Aku tahu aku tidak pernah sendirian..
Kau sentiasa bersamaku.. Kau adalah teman yang paling setia.
Janganlah ko pernah tinggalkan aku dalam kejahilan..
Aku mohon..ya Rabbi..
Aku bertawakal kepadaMu,ya Rabbi...

No comments:

Related Posts with Thumbnails