Wednesday, February 03, 2010

hmm...

salam buat semua..

kali ini tiada apa-apa sangat yang ingin ku titipkan di sini.

baru-baru ni kurang sihat.. selesema dan sedikit batuk2. doakan cpt sembuh yer..

skrg ni pn agak bingung2 dgn tmpt LI.. sda dpt tmpt di JB.. masalah tmpt tinggal ok, cuma transport la plak. adey..sabar je lah~ mgkn ada tmpt yg lbh baik dan dpt dktkn diri pd Allah lah tu kot..inshaAllah.

anyways...inshaAllah pas ni aku nak tukar plak layout blog ni.. so,jan heran kalo tukar2 jak layout blog ni tetiba.hehe~

skrg ni tgh guna laptop Aton, adik sebilik aku (un-official roomate.hehe). Wireless kat kg.E ni sudah tiada sbb Cyber Cafe pun sudah berhenti beroperasi. nasib baik ada kecenderungan beli broadband time cuti yang lalu. anak bertuah.. pas beli modem n bayar bil utk bln pertama.. bil2 utk bln yg kedua sampai yg latest bapa juga yg tlg byrkn. makasyeh,Bapa~! (muahx! moga diberikan rahmat oleh Allah.amin~)
laptop aku broken lagi..sabar je lah.. skrg hrp kwn dpt baiki. biar di downgrade gi windows XP pn aku da x kesah da.. yg penting.. assignments siap.. proposal yg nak bg n bentang kat pengetua, Dr. Andika pun siap.

mlm ni, pembentukan jakmas sesi baru akan dibuat. moga2 lebih baik dr barisan pimpinan semasa batch aku dulu. inshaAllah..

bah,k lah.. sampai sini dlu.. xdpt mo membebel lebih2.. ada keja lg mo buat... preparation utk mcm2 hal!!!

wallahu ahlam

No comments:

Related Posts with Thumbnails