Sunday, August 03, 2008

sakit..? sick..? I AM..PANDA.

Bismillahirrahman nir rahim..

hari nie aku balik rumah,sambut bday Mama. Kakak tnya aku,napa nmpk sakit? heran jugak aku. Setau aku..aku sihat jer.. aku tanya Nana,dia ckp mgkn sbb bibir aku nampak pucat sampai muka aku pun trus nampak pucat scra keseluruhannya.huhu. Along plak ckp mata aku cengkung suda n mata aku suda jd mata panda~ standard lah..tido pun x cukup sgt beberapa ari nie.fuhh...xpalah..

aku cuma kesal 1 ja skrg nie - pembahagian masa diri aku sendiri blm cukup baik/mantap. aku kena re-arrange jadual n w/pun sgt2 nda puas ati dgn coursemate yg inconsiderate (most of d times tu..),aku ttp jugak kena re-arrange jadual diri sendiri. yg penting mesti ada waktu utk kelas(mmg ada punya lah),waktu utk self-study n jugak..ibadat.x lupa juga rehat (t'masuk kol rumah).

Alhamdulillah,ari ni aku da dpt buku Ketika Cinta Bertasbih dr Hyrul. Blhlah aku baca novel ni bila free... Makaseh Hyrul......! Syukran.

Dahlah,aku penat. mau buat keja rumah jipun dulu.

"i'm a panda" mode.

No comments:

Related Posts with Thumbnails