Tuesday, July 15, 2008

Alhamdulillah..

Bismillahirrahman nir rahim...

Syukran jazilan ya Allah.. Sesungguh Engkau maha Berkuasa atas segala sesuatu. Dan hanya kepadaMU aku berdoa.. Moga Engkau beri kekuatan pd hati ku yang serba lemah ini. Amin.

Alhamdulillah.. registration untuk SPB aku da ok.. Dr.Ismail da masukkan nama aku dlm list pelajar yg ambi SPB,jd skrg prob aku dgn registration ini hanya Technopreneurship ja yg belum lg aku dpt reg tu. Insya-Allah,harap2 besok dpt.. kwn2 yg lain dpt sudah... la haula wa la quwwatta illa billah...

Lucu petang tadi. Saja2 kenakan Hyrul di kafe td. Sengaja sms dia bgtau aku nmpak dia di kafe,dia pun blslah tanya mana aku. Pas aku balas "salam.kt blkg awak.",spt yg aku jangka (nda lah 100%).. dia menoleh blkg & m'cari2. kiut biut muka budak ni mencari2.hehe. Astaghfirullah hal'azim... nda baik aku nie. Maafkan ku,Hyrul...ampuniku ya Allah..

ari ni mkn mlm awl sbb kelas SPB start jam 7mlm..huhu. mkn roti telur ja aku~ xda selera sgt mo mkn nasi..

weeeh..bestnya td pas blk dr kelas,aku singgah pi kafe beli teh tarik ping (uinah..fave drink aku sudah nie!).pas tu jln dgn Wenn Lian lah ke blok masing2. Jumpa plak aku dgn si Mas. Wah,rindu aku mo b'crita2 dgn dia nie. Syg,kelas Jpn kami x sama2 sudah. xpalah..ketentuan Allah.. manatau itu lbh baik. Wallahu'ahlam.
nasib baik sempat juga minta no. dia td (sbnrnya dia yg minta tlg..ey..ya ka? ah,mana2 ja la bah..). ada jugak dia tanya kalo masih ada kekosongan tempat utk usrah Hyrul yg aku ikut. Alhamdulillah, syukur lah bila bertambah kwn yg mo join usrah. tapi ada kemungkinan Hyrul xkan buat plak usrah lagi sudah..sbb sibuk. *aku faham..aku faham* begitu jugak dgn Azie. *sobs* Sedih sbb 2 org ni lah yg slalu bantu aku bab2 agama~ moga Allah slalu memberkati mrk berdua nie..amin!

ckp pasal usrah nie,insya-Allah..moga2 kalo ada kesempatan,mau jugak aku cari ja kwn2 yg ada masa utk diluangkan & mo join usrah..n then try buat usrah kecil2an.moga2 dpt lah.. *doakan saya ya,kawan-kawan..* Rasanya Ina,Reena,Dieja,Nana & Qiqie..mesti ok punya tu. Blh minta bantuan Ina & Dieja jadi naqibah.hehe.Aku plak tukang cari artikel..ceehh,merancang sudah plak.Insya-Allah..aku ni pun rancang2 sendiri2 dulu. kena tgk keadaan dulu...hehe.

lg satu..insya-Allah juga..moga diizinkan & diberi ilham oleh Allah supaya aku dptlah tulis2 artikel Islamik walau pendek untuk share dgn kwn2.jadi rojak blog aku ni pun..x kesah lah...yg penting,ilmu yg ada di dada tu..mestilah dikongsi. makin byk dikongsi,makin dalam ilmu itu~ wallahu'ahlam.

oklah...byk tulis suda aku ni. berat sudah kepala aku.rumet pun semua suda tido. kelas pagi juga besok..setiap hari kelas start jam 8pg~ xpalah.. Allah bg aku peluang bgn Subuh awal tu! Alhamdulillah..!!
aites,time to sleep. lampu bilik pun blum tutup lagi nie..kesian plak aku dgn bebudak ni.(huhu,rasanya aku cam yg plg tua dlm blk ni..).

p.s: Lupa plak aku..skrg ni try meng-aktifkan diri dlm forum ILuvIslam..ada link kan d sidebar ni..trylah join ya,kwn2!

Wasalamun alaik..

No comments:

Related Posts with Thumbnails