Thursday, July 10, 2008

randomness....of the night....

bismillah...

im feeling kinda stressed out all of the sudden (thx to the smp registration system..)... so feel like posting something..hoho..

wrote this yday evening wen i thought of someone n something...should it just be left like the way it is..or some action could at least be done? I dunno.. Wallahu'ahlam..

Aku sungguh-sungguh ingin menyatakan
Betapa aku sayang pada dirimu
Betapa penting dirimu untukku
Aku sendiri ingin bersamamu
Tapi tiada daya dan upaya diri ini
Tanpa izin dari Yang Maha Kuasa
Wahai engkau yang aku kasihi
Maafkanlah kelemahan diri ini
Bila perasaan ini tidak dapat dipendam lagi
Namun begitu
Harus juga aku tinggalkan segala

Bila ku sujud memohon keredhaanNya

by Rosdianah @ Deana

No comments:

Related Posts with Thumbnails