Tuesday, July 15, 2008

apa-apa je lah..

Bismillahirrahman nirrahim...

Hari ni rasa nak pos entri dlm BM. haha..! Lain hari,bahasa lain lagi kot..haha,wallahu'ahlam.

Apa2 pun.. kemarin da langsai bayar yuran pengajian untuk sem 3 ni. Alhamdulillah..
Hehe,pas dari bayar yuran tu..kaki ni naik gatal plak mo pi bandar membeli sesuatu yg sda lama di-idam2 kan..hohoh.Jln dgn Ina & Ng pas uruskan hal hostel Ina & yuran aku. Alhamdulillah,ada duit lbh & brg tu pun nda bh dr budgetku..jd dptlah aku beli henfon nokia 6085 (clamp/flip).hehe. bukan apa,dr dulu sampai skrg nda dpt2 lagi henfon flip sendiri..hehe. skali mau beli no. maxis baru tu sbb mau ber-3G (video kol) dgn org di rumah esp Aby.

Wallahu'ahlam... alih2 bila aku da beli no. maxis baru yg cambest no. nya... sorg adik junior dr blk sebelah bg aku simcard hotlink aku yg lama. terkejut aku (sbb aku nampak atas meja aku pas mandi..). bila tanya mana dia jumpa,senyum tersengih2 plak budak ni. hehe,cayang kat Am(adik junior tu)~
haiz..rasa rugi jugak sbb suda beli no. baru tu kan..tapi xpalah... Allah lbh mengetahui yg aku akan dpt balik no. hotlink aku tu kemarin..

semlm exercise time malam aku..hehe. dari dgr tazkirah uztaz Sarip di surau Nur E-Man..aku tunggu Maznee abis solat Isya'. Sda rancang dgn dia mau pi masjid utk meeting AJK Disiplin & Kebajikan prog Pembangunan Modal Insan. aku ni sukarelawati jer..hehe. nda pa,sambil jadi AJK.. aku pun mau celup ilmu skit2 jugak sepjg prog tu nanti.

ohoho...aku berjaya pujuk Hyrul tuk ikut klas Maths 3 sem ni..da final year bdk ni,tapi blm ambi lg subjek tu..hehe.sempat2 lg dia ni nak malu2 masuk kelas kemarin (aku dtg lbh awal). byk jugak senior thn 3-4 yg ambi subjek ni sem ni.. tapi lecturer x muncul2 plak kemarin. punya semangat aku tu!! >_<
dua2 klas aku xda kemarin..sbb tu gatal hati mau pi bandar. padahal baru ja ari seblmnya (ari ahad),aku pi bandar dgn Ina,Reena & Qiqie. Fuiiyoo.. berjalan sakan kami. bukan apa,mencari tudung,tikar & baju punya pasallah. aku byk beli tudung & buku2 agama. Ada jugak belikan Tafsir Quran untuk Ina sbg bday present dia.Hehe,nanti pandai2 lah aku pi pinjam tu..pasti punya.

Pening kepala dgn jadual... mau tukar jadual kelas jepun..tapi Fern xmo lah plak..susah gak..adeh.. nda pa lah,insya-Allah..ok.

Alahai..skit lagi lupa.. Ahad yg lalu ialah hari ulangtahun anak buah kesyganku, Aby. Pi singgah rumah dulu sblm pi bandar dgn Ina,Reena & Qiqie tu... mcm2 gelagat budak2 di rumah tu.huhu,Najib yg first time main musical chair tapi jd org pertama out, jd emo plak..dia menangis berabis sampai di luar rumah. Alahai,budak2..

*pause - ckp d tlepon*

aiseh...mlm ni ada kelas Seni Peribumi Borneo.. nanti lagi lah aku sambung balik entri nie..huhu..bingung2 plak..

*gone!* puff!

No comments:

Related Posts with Thumbnails