Friday, July 18, 2008

bingung..bingung..

Bismillahir rahman nir rahim..

Salamun alaik..

Huhu...lepas asar petang ni,aku akan mengerakkan diri ke masjid uni. ada program Pembangunan Modal Insan sana sampai ari ahad ni. so,i'll be away til sunday :) doakan diriku ya kwn2.
jujur diakui,aku takut jugak utk terlibat (jd ajk) sbbnya bknnya aku besa ngan ajk2 lain.niat aku join sbb:
-menolong kwn dgn niat ikhlas nak menolong
-tambah ilmu (sambil2 jd ajk) krn Allah dan ilmu2 yg bakal diajarkan pun bukannya senang kalo takat belajar d kelas..
-tambah pengalaman jugak..

apalah kwn2 lelaki se-course aku ni..ada2 sja dorg nie. ada yg tanya kalo 2 cincin yg aku pakai pada jari manis (kiri kanan) ada apa2 maksud..ada plak yg ckp tu cincin p'tunangan aku. huhu,mcm2 dorg ni ya. (kena blsan sbb bohong sunat kt "mamat indon" yg penah kaco aku tu ke? sbb aku ckp ngan dia aku da bertunang..kunun.) Ada yg sengaja lg ckp kalo ada chance utk dorg utk ngorat..hahahah! nasib baik kitorg semua mmg sporting n suka main2. tapi tiap kali dorg saja2 usha aku cam tu, mesti t'ingat kt Fahri @ Kurma aku tu.huhu.. sbb kdg2 bila aku bohong sunat yg aku ni da ada tunang pun,aku ingat dia ja tu. Astaghfirullah al'azim..aku ni. (>_<);;

*ngantuk* ahh,aku nak tdo jap lah sblm g klas jpn jam 11 nanti. harap2 abis awl lagi. kalo ya,ada masa aku nak mengemas brg2 utk stay kat masjid dan insya-Allah,harap2 smpt buat soklan tutorial Thermodynamics jugak.

Sleeeeeeeeeeeeeep!

Allah yubarik fik semua..

No comments:

Related Posts with Thumbnails